2014. január 29., szerda

2014. 01. 29.

Elájultam. Persze ez csak következtetés, de mással nem tudom magyarázni az égési sebet a kezemen. Azt hiszem, éppen bagózhattam... Megint csak egy következtetés, de azért elég alapos a gyanú, ha mellettem a csikkes, a kezem mellett pedig ott van a már szunyókáló cigaretta, amit az előtt szívhattam, hogy elvesztettem az eszméletem... Forog a világ... a gyomromban ez a kellemetlen érzés... nem szorít, engem nem is bánt. Pont az a problémám vele, hogy minél kisebbre próbálja meg összehúzni magát... És tudom, hogy a részem, és fáj, hogy ki akar belőlem szakadni - bennem...

Mi ez a rész? Kinek a része ez? Itt ülök egy szobában, minden idegen, csak az érzet ismerős: a szoba is kivetne magából. Erőszakosan rám erőltetné az akaratát azzal, hogy aprócskára összefagyasztana - pedig a fűtés jelenleg is működik...

Mi ez a hely? Emlékek, jegyzetek, felhalmozott tudás, némi személyes is. A személyes tárgyak a legidegenebbek. Ki lakott itt, mielőtt én pár perce ébredtem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése